Pages

Monday, July 11, 2011

Gunners target Downing..

Stewart Downing telah berkait rapat dengan pemindahan ke Arsenal dari Aston Villa, tetapi kelab itu menafikan pendekatan yang telah dibuat oleh Arsenal.
Aston Villa masih belum menerima tawaran dari Arsenal untuk mendapatkan pemain sayap kebangsaan England Stewart Downing.

Terdapat spekulasi bahawa Arsenal membuat tawaran £18 juta untuk Downing dan harga ini akan meningka ke £2 juta dan akan menjadi £20 juta setelah tawaran darpada Liverpool telah ditolak minggu lalu, tetapi Villa telah dinafikan bahawa Arsenal masih belum membuat pendekatan rasmi.

Alex McLeish, pengurus Villa, telah berkata bahawa Downing bukan untuk dijual, walaupun ia masih belum dapat dilihat sama ada bekas pemain sayap Middlesbrough itu akan cuba untuk memaksa mengemukakan permintaan untuk keluar dalam pemindahan musim panas ini.

Situasi Downing dalam pasukan sekarang ini masih tidak menentu kerana kontrak Downing hanya tinggal baki dua tahun dalam pasukan Villa dan jelas kini bahawa dia masih tidak bercadang untuk menandatangani perjanjian lanjutkan kontrak baru di Villa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...