Pages

Saturday, July 2, 2011

Wenger mahu kekal Nasri..

Bolehkah Wenger mengekalkan Nasri Tinggal?
Bos Arsenal masih terdesak untuk mengekalkan segera pemain ini.
Pengurus Arsenal, Arsene Wenger berminat untuk terus mengekalkan Samir Nasri dengan khabar angin yang terus melanda masa depan yang tidak menentu pemain antarabangsa Perancis itu di Arsenal.

Pemain tengah 24 tahun telah menjaringkan 15 gol untuk Arsenal musim lalu dengan tidak langsung telah menarik minat dari seluruh kelab dunia termasuk kelab saingan Liga Perdana Inggeris, Manchester United dan Manchester City.

Perancis, penerbitan L'Equipe telah mendakwa Nasri telah menolak kontrak tawaran baru Arsenal dan ini mengambarkan dia ingin keluar daripada Emirates.

Tetapi Wenger berkata : "Kita akan melakukan apa saja untuk memastikan Nasri masih berada di kelab dan saya ingin bahawa beliau tinggal di sini".

"If he looks back he can see that he's come quite a long way with us, and I think there is still a bit to do. It's the club that makes the player's career." 

"Mengenai cerita pelepasan Cesc Fabregas, Gael Clichy dan Wenger menambah: "Sudah tentu kita mahu mereka kekal, mereka adalah sebahagian daripada Arsenal dan juga salah satu pemain berpengaruh paling hebat untuk kelab dan kita mahukan mereka tinggal, tetapi kita akan lihat.."

Real Madrid have reportedly joined arch rivals Barcelona in bidding for Fabregas' services, while it understood Clichy's purported switch to Manchester City is well on course.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...