Pages

Monday, August 15, 2011

Match Preview Arsenal vs Udinese

Perlawan pertama kita harus menang tanpa dibolosi di laman sendiri
Arsenal akan turun tanpa dua bintang mereka Samir Nasri dan Robin van Persie untuk Liga Juara-Juara paly-off perlawanan pertama menentang Udinese dari kelab Itali.

Winger, Tomas Rosicky menghadapi masalah ujian kecergasan pada masalah pangkal paha yang dialami semasa seri tanpa jaringan di Newcastle pada hari Sabtu.

Walaupun kad merah di St James 'Park, Gervinho akan tersedia diturunkan, tetapi pemain tengah England, Jack Wilshere masih mengalami kecederaan.

Boss gunners, Arsene Wenger telah tegas menyuarakan kepada anak buahnya supaya "bersatu padu" di dalam dan di luar padang permainan.

Cesc Fabregas secara rasmi menjadi pemain Barcelona, ​​pada hari Isnin, manakala Nasri telah dikaitkan dengan Manchester City, walaupun dia kelihatan dalam sesi latihan dengan pasukan pada hari Isnin dan berkata peminat yang menuduh beliau mahu meninggalkan kelab itu kerana tidak "menghormati".

Wenger berkata: "Saya hanya mengharapkan pasukan saya untuk mempunyai permainan yang baik pada hari Selasa dan akan menggalakkan kepercayaan mereka dan mengukuhkan kepercayaan mereka.

"Saya memahami kebimbangan semua orang, tetapi saya percaya pemain kami memerlukan sokongan daripada peminat kami.

"Ia adalah tempoh paling penting untuk kelab ini, tetapi saya yakin kita akan mendapatkan lebih dari itu dengan cara yang sangat berjaya. Kita perlu kekal bersatu padu dan tidak membiarkan media memanipulasi peminat kami dengan cara tidak harus mereka buat."

Arsenal tersingkir dari Liga Juara-Juara musim lepas kepada juara Barcelona apabila Van Persie yang dibuang padang pada perlawanan kedua setelah ia menendang bola selepas wisel telah ditiup.

Protes yang dibuat selepas permainan oleh Nasri dan Wenger membawa kepada hukuman mereka musim ini.

Jurulatih Perancis berharap tidak akan mempunyai kesan yang besar kepada persediaan pasukan, tetapi beliau berkata beliau menjangkakan satu perlawanan yang sukar menentang pasukan yang menduduki tempat keempat di Serie A musim lalu.

"Kami sudah bersedia untuk memberikan kami untuk menjadi sebahagian peringkat kumpulan Liga Juara-Juara.

"Saya menjangkakan permainan 180 minit di mana kita akan berada di atas padang selama yang kita boleh dan tidak bermimpi hanya selepas 90 minit ianya akan berakhir. Itu akan menjadi pendekatan yang betul."

Skuad Arsenal : Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Song, Ramsey, Arshavin, Gervinho, Chamakh, Fabianski, Walcott, Chamberlain, Djourou, Jenkinson, Frimpong, Bendtner.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...