Pages

Saturday, August 13, 2011

Selamat Datang Joel Campbell..

Pemain berkaki kiri berusia 19 tahun itu telah menjaringkan dua gol dalam enam aksi antarabangsa
Penyerang remaja mempunyai 'kemampuan besar, "kata Arsene Wenger

Arsenal telah bersetuju menantangani penyerang Joel Campbell untuk membawa masuk ke Emiretes pemain berusia 19 tahun itu berada dalam skuad negara Costa Rica untuk América Copa dan Piala Dunia Bawah-20.

Arsenal yang akan menentang NewCastle perlawanan sulung musim ini dikatakan bahawa pemindahan itu semuannya tertakluk kepada persiapan "perjanjian dan proses formal".

Pengurus Arsene Wenger memberitahu www.arsenal.com: "Joel Campbell telah menunjukkan bahawa dia adalah seorang pemain dengan kemampuan besar dan juga telah menunjukkan prestasi yang baik di peringkat antarabangsa pada usia muda.

"Kami berharap dapat formaliti pemindahan itu selesai dan bekerja dengan Joel apabila dia menyertai kami di Arsenal."

Campbell kebanyakannya berkaki kiri dan telah membuat enam penampilan antarabangsa penuh, menjaringkan dua gol. Dia menjaringkan gol pada penampilan sulungnya dalam kemenangan 5-0 ke atas Cuba pada Piala Emas CONCACAF tahun ini, membantu pasukannya mencapai suku akhir.

Campbell mempunyai dua musim di Primera División asalnya, di mana dia bermain untuk Deportivo Saprissa dan ke atas pinjaman di Puntarenas, membuat sebanyak lapan penampilan liga.- guardian.co.uk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...