Pages

Sunday, June 5, 2011

Bendtner menegaskan ingin keluar

striker Arsenal pasti akan bergerak keluar di musim panas ini
Striker Arsenal Nicklas Bendtner 100 peratus mengakui bahawa bersiap sedia untuk meninggalkan kelab musim panas ini.

Pemain Antarabangsa Denmark belum menjadi sebahagian pasukan pertama daripada rancangan pengurus Arsene Wenger sebelum musim ini berakhir, dia sering berada di bangku simpanan..

Tidak ada kekurangan pemohon yang berpotensi untuk pemain berumur 23 tahun ini, meskin pun bakatnya belum mampu konsisten melakukan untuk The Gunners sejak masuk dalam pasukan pertama empat tahun lalu.

Primera Liga, Sevilla adalah kelab terbaru untuk menjadi dikaitkan dengan kemungkinan untuknya berpindah dan AC Milan dan Bayern Munich juga dikabarkan akan mempertimbangkan tawaran.

"Saya boleh menjanjikan bahawa tidak akan ada lagi musim seperti ini," kata Bendtner sporten.dk.

"Saya telah memutuskan 100 peratus bahawa saya harus meninggalkan Arsenal.

"Saya sudah mempertimbangkan untuk masa yang lama dan cukup jelas sudah tiba saya membuat keputusan saya ini".

"Saya cukup tenang dan yakin bahawa saya akan begitu baik di kelab baru." 


create free polls | comment on this

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...