Pages

Wednesday, August 10, 2011

Hanya bersama Arsenal - Arshavin

Arshavin: Gembira di Arsenal dan tidak mempunyai niat untuk ke mana-mana
Andrey Arshavin telah telah menafikan akan perpindah ke Real Madrid dan Anzhi Makhachkala dan dia berikrar menyatakan masa depannya hanya untuk Arsenal.

Perancang Russia berusia 30 tahun itu gagal untuk mempamirkan aksi yang terbaik untuk Arsenal musim lalu dan mempunyai hanya satu tahun kekal pada perjanjian sekarang.

Beliau telah mengadakan perbincangan dengan pengurusan The Gunners untuk kontrak lanjutan 12 bulan tetapi perjanjian masih belum mencapai kesimpulan.

Khabar angin pula bahawa perancang Russia itu akan berpindah ke Real Madrid, tetapi Arshavin telak menolak semua itu adalah khabar angin.

"Mereka adalah perkara-perkara yang dicipta di internet," katanya kepada Evening Standard.

"Lebih daripada satu-satu masa saya telah berkata bahawa musim ini, saya akan bermain dengan warna-warna Arsenal. Saya tidak akan bermain untuk Real Madrid untuk semua wang di dunia.

"Bagi saya, Real adalah satu skuad yang cukup lengkap kerana saya seorang yang mengagumi Barcelona."

Kapten Rusia juga telah dikaitkan langkah kembali ke tanah air untuk Makhachkala yang bercita-cita tinggi.

Mereka diambil alih oleh jutawan Rusia Suleyman Kerimov pada bulan Januari lalu, dan kini cuba untuk menarik beberapa nama-nama bintang di Eropah untuk projek mereka.

Inter Milan, Samuel Eto'o telah didatangi mengenai pendaftaran untuk kelab dan Arshavin juga telah dikaitkan.

Tetapi beliau menekankan mereka akan membuang masa mereka jika mereka menghubungi beliau.

Beliau memberitahu akhbar Sport Express: "Saya telah berkata, dan hanya boleh mengulangi, bahawa musim ini, saya akan berada di Arsenal.

"Saya belum menerima apa-apa cadangan dari Makhachkala. Saya tidak mempunyai apa-apa hubungan dengan kelab atau wakil."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...