Pages

Thursday, August 11, 2011

Scott Dann dalam proses?..

 Scott Dann dalam pembincangan yang pantas perjalanan ke Arsenal
Arsenal berharap untuk melengkapkan Scott Dann pemindahan 'dalam tempoh 24 jam dari sekarang'

Wakil Arsenal telah membuka perbincangan dengan Birmingham City pemain pertahanan Scott Dann, dan berharap untuk menyelesaikan perbincangan pemindahan secepat mungkin dalam usaha untuk membawa pemain itu ke Emirates sebelum perlawanan pertama musim menentang Newcastle.

Sumber yang rapat kepada kedua-dua kelab telah mengesahkan bahawa rundingan sedang berjalan lancar untuk pemain berusia 24 tahun itu, yang bernilai sekitar £8million oleh Blues.

Arsene Wenger dikatakan keberatan dengan yuran pemindahan dengan lebih daripada £5m untuk pemain itu, walaupun faedah yang dilaporkan dari tempat lain, tetapi dia masih boleh menyelesaikan pada angka sekitar £6m ditambah sekurang-kurangnya £2m yuran yang berkaitan dengan prestasi.

Tuntutan gaji Dann ini adalah juga tidak terlalu banyak, yang akan memudahkan satu kesimpulan yang pantas untuk memindahkan

Berita yang hangat diperkatakan sebagai kelab utara London dilaporkan berada di ambang menjual bintang playmakers Samir Nasri dan Cesc Fabregas ke Manchester City dan Barcelona, ​​yang mendorong Wenger untuk menuntut sekurang-kurangnya satu menandatangani pantas untuk menenangkan peminat yang begitu kecewa.

Tetapi Wenger telah lama diberitahu untuk mengukuhkan pertahanan yang selalunya senang dibolosi menumpuhkan temapt kelemahan yang cukup kuat.

Dan dengan perkongsian Dann yang bersama Roger Johnson dikreditkan dengan membantu Birmingham menjulang Piala Carling - beliau seolah-olah sesuai dengan acuan yang tepat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...