Pages

Wednesday, April 13, 2011

Denilson wants Willian?..

Willian: Telah dikaitkan dengan Chelsea, tapi Denilson ingin rakan-rakan Brazil untuk bergabung dengan Arsenal


















Arsenal midfielder Denilson has urged Shakhtar Donetsk talent Willian to snub a potential move to rivals Chelsea.

Pemain Muda Brazil Berusia 22 tahun  sedang bersedia untuk meninggalkan Ukraine musim panas ini apabila memberitahu kelab gergasi Chelsea dan Barcelona telah beminat untuk membelinya.

Willian hanya tinggal setahun kontraknya bersama Shakhtar dan sebagai bintang Samba mungkin tidak akan menandatangani sambungan kontraknya, Shakhtar boleh memilih wang hasil penjualan jika perkhidmatan musim ini berakhir.

Pemain Midfielder Arsenal Denilson menyedari sepenuhnya kemampuan Willian telah membantu Shakhtar ke suku akhir final UEFA Champions League musim ini dan dia yakin dia akan sesuai untuk Arsenal.

Pada mereka Arsenal memiliki kemampuan untuk mengalahkan siapa pun di Inggeris, walaupun banyak percaya bahawa mereka (Arsenal) tidak mempunyai mentaliti untuk berjaya, tapi Denilson berfikir Willian akan membawa keinginan untuk menang ke Emirates Stadium.
DELNILSON - Gunners Midfielder hoping Shakhtar talent joins

Inilah kata-kata Denilson mengenai Tentang Willian:

"Willian would be perfect for Arsenal," said Denilson.

"I know him well from the Brazil youth team and he had a real winning mentality then."

"I've heard Chelsea are interested, but his character could improve our team and his style would fit much better at Arsenal."

"We need match-winners at Arsenal and knowing what he does for Shakhtar and the national team I know he could do the same in England".

"He has great vision and ability and is one of the best creative players I have played with."
 

"I've spoken to him and told him that he could be a success with us."

Aku merasakan apa yang dimaklumkan oleh Denilson itu menjadi suatu kenyataan alangkan bagusnya kerana mereka harus tahu setiap pemain muda yang ingin berjaya hanya di Arsenal.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...