Pages

Thursday, April 14, 2011

Berita Kecederaan..

Arsene Wenger berharap empat pemain ini akan kembali apabila bertemu kunjungan Liverpool hujung minggu ini.
Injured quartet may return to face Liverpool

LONDON - Alex Song dan Denilson boleh kembali untuk memperkuat bahagian tengah Arsenal tapi yang paling utama Bacary Sagna (lutut) masih dalam keraguan untuk diturunkan dan Manuel Almunia (lutut) masih juga dalam keraguan untuk beraksi.

"Kami tidak ada lagi pemain yang cedera tapi kami memiliki keraguan yang cukup besar adalah Sagna," kata Wenger Arsenal TV Online pada Kamis.

"Djourou dan Wojciech masih dalam tanda tanya Adakah mereka akan turun beraksi bersama?. . Itu semua masa akan ditentukan dan Kami memiliki dua hari lagi untuk memberi keputusan. Ini boleh menjadi kemungkinan bahawa mereka sudah bersedia”.

"Sukar untuk mengatakan (kemungkinan pada mereka) Kami telah melakukan ujian hari ini [Kamis], kita telah membuat satu tes untuk melihat bagaimana mereka bertahan semasa sesi latihan.. Itu adalah sangat penting”.

"Denilson dan Song memiliki kesempatan akan turut bersedia juga. "

Thomas Vermaelen tidak akan bersama untuk menghadapi Liverpool tetapi Wenger menegaskan bahawa bek Bulgaria akan kembali dalam sesi latihan penuh setelah kehilangan sebahagian besar musim ini dengan masalah kecerderaan yang dialami.

"Saya tidak mahu, (untuk menggunakan dia) tapi dia masih belum lagi dapat bersama," kata Arsene Wenger."Dia hanya bersama dengan pasukan minggu ini sehingga kami maklumkan padanya."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...