Pages

Sunday, August 7, 2011

Werder menawarkan Per Mertesacker..

Mertesacker: Akan menambah kekuatan pertahanan Arsenal yang kini membimbangkan
Arsenal telah dimaklumkan membuat pengumuman bahawa mereka sanggup untuk mendengar tawaran untuk Per Mertesacker Kapten Werder Bremen.

Werder Bremen telah mendedahkan mereka akan mempertimbangkan "tawaran serius" dilaporkan untuk sasaran Arsenal Per Mertesacker pemain pertahanan telah memasuki tahun terakhir kontraknya.

Boss Gunners Wenger menyatakan, beliau berharap untuk membuat menandatangani "super kualiti" berpotensi dalam "minggu depan" dan Pemain antarabangsa Jerman Mertesacker kini telah menjadi sasaran godaan Arsenal untuk pemain pertahanan yang kini telah memasuki tahun akhir kontraknya.

Kelab Gergasi centre-back Werder Bremen telah dikaitkan dengan perpindahan ke Stadium Emirates untuk jangka masa panjang dan pengurus Arsene Wenger kini boleh mencuba untuk melengkapkan perjanjian.

Mertesacker telah memasuki tahun akhir kontrak di Bremen, yang membuat satu permulaan yang berjaya dalam Bundesliga. Pada hari Sabtu beliau telah dibuang padang pada pusingan pertama Piala Jerman.

Arsenal kini di katakan memperolehi jalan buntu setelah bergelut untuk memenuhi penilaian mendapatkan pemain Phil Jagielka Everton dan Blackburn, Chris Samba untuk membawa masuk ke Emiretes.

Oleh itu The Gunners, boleh berfikir untuk membuat tawaran bernilai £6million dan mempunyai peluang yang baik untuk menandatangani pemain antarabangsa Jerman berusia 26 tahun itu.

General Manager Bremen Klaus Allofs dipetik sebagai berkata dalam The People: "Kami bersedia untuk membincangkan pemindahan bagi Per Mertesacker.

"Kami telah dijanjikan kepadanya kita akan mendengar tawaran yang serius."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...