Pages

Thursday, September 1, 2011

Welcome To Arsenal

Kapten Korea Selatan, yang menjadi pemain baru kelima pengambilan Arsene Wenger musim panas, bersetuju untuk menyertai Kelab dari AS Monaco.

Selepas menamatkan perjanjian itu, dia bercakap tentang permindahan-nya ke Liga Perdana Inggeris

"Saya sangat hounoured dan saya berasa amat gembira untuk berada di Arsenal," katanya.

"Mereka adalah satu pasukan yang saya impikan ketika saya masih muda. Saya amat bangga menjadi pemain Arsenal.

"Saya akan bekerja keras, saya akan berusaha dan saya akan menunjukkan bahawa saya mampu untuk menjadi sebahagian daripada pasukan Arsenal.

Bos Arsenal, Arsene Wenger memberitahu laman web rasmi kelab: "Kami gembira untuk mengalu-alukan Per Mertesacker ke kelab .

"Melangkah ke London membolehkan saya untuk memenuhi impian dan langkah seterusnya dalam kerjaya saya." Per Mertesacker Quotes minggu

"Beliau adalah seorang pemain kebangsaan skuad Jerman dengan pengalaman yang luas dan kekuatan dan baik di atas padang dan di udara.

"Saya percaya dia akan amat sesuai untuk di Liga Perdana Inggeris dan aset yang besar kepada pasukan." - kata Arsene Wenger

Mertesacker berkata: "Saya mempunyai masa yang lama dan amar besar di SV Werder Bremen dan saya berterima kasih kepada kelab Melangkah ke London membolehkan saya untuk memenuhi impian dan langkah seterusnya dalam kerjaya saya..

Arteta mengakui kerana Liga Juara-Juara..

Mikel Arteta mengatakan peluang untuk bermain dalam Liga Juara-Juara adalah faktor utama dia mengambil keputusan untuk menyertai Arsenal.

Pemain tengah Sepanyol menandatangani kontrak empat tahun dengan Kelab pada hari Rabu selepas melengkapkan perpindahannya dari Everton untuk menjadi pengambilan pemain baru yang terakhir bagi Arsene Wenger untuk musim panas.

Arteta menghabiskan masa selama lima tahun dan berjaya dalam Liga Perdana Inggeris di Goodison Park tetapi mengakui persaingan kelab elit Eropah adalah terlalu kuat.

"Ia merupakan peluang yang besar bagi saya dan keluarga saya dan saya fikir ia adalah masa yang sesuai untuk saya mengambil," katanya kepada laman web rasmi Everton.

"Ia adalah satu cabaran besar, cabaran yang berbeza, segar bagi saya dan saya ingin melihat diri saya di atas pentas yang terbesar, Liga Juara-Juara.

"Saya 29 tahun, jadi saya tidak mendapat masa yang banyak yang tinggal untuk mengambil peluang seperti ini. Saya rasa saya telah melakukan yang terbaik saya untuk Everton."

Santos, pemain kebangsaan Brazil  yang menjadi pengambilan pemain keenam Arsene Wenger musim panas, dengan kontrak penjanjian jangka panjang dari kelab gergasi Turki, Fenerbahce.

Selepas menamatkan perjanjian itu, Santos bercakap semata-mata tentang apa yang menarik dia untuk ke Arsenal.

"Saya amat gembira menandatangani untuk Arsenal," katanya.

"Ia adalah salah satu impian saya untuk bermain untuk kelab bola sepak Eropah yang utama dan sekarang telah tercapai. Saya sangat gembira untuk menjadi sebahagian daripada pasukan ini.

"Semua pemain Brazil yang datang ke kelab ini bercakap tertanya-tanya tentang perkara ini dan saya gembira untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Arsenal.

"Ia memang satu perniagaan rumit apabila anda tiba di kelab yang baru. Terdapat jangkaan yang hebat dari penyokong dan saya berharap bahawa cara saya bekerja, bermain, akan memenangi hati dan minda pemain lain, penyokong dan semua orang-orang yang bekerja untuk Arsenal.

"Ini adalah matlamat utama saya di Club - saya berjaya memenangi penyokong di Fenerbahce dan saya berharap yang sama akan berlaku di sini.

"Saya tiba di sini dengan satu matlamat - menjadi juara. Saya akan memakai baju Arsenal dan memberikan yang terbaik. Saya akan melakukan segala-galanya untuk Kelab. "

Arsenal bersetuju langkah pinjaman untuk Yossi Benayoun

Arsenal telah mengesahkan bahawa mereka telah bersetuju untuk menandatangani pemain tengah Chelsea , Yossi Benayoun pada perjanjian pinjaman sepanjang musim .

Kapten Israel tiba di Stadium Emirates dengan pelbagai pengalaman Liga Perdana Inggeris, Sebelum ini Benayoun telah menghabiskan kerjaya-nya di West Ham United dan Liverpool sebelum berpindah ke Stamford Bridge.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...