Pages

Friday, August 19, 2011

Pemain Baru keempat - Joel Cambell

Joel Campbell bangga dapat menyertai Arsenal dari kelab Gergasi di EPL
Arsenal telah mengesahkan bahawa bintang kecil Costa Rica Joel Campbell telah selesai berpindah ke ke Emiretes.

The Gunners yang terkenal dengan dasar pemindahan belia mereka, telah mengesan bakat berusia 19 tahun itu untuk sebahagian besar musim panas. Ia muncul pada satu tahap seolah-olah Arsenal hampir boleh terlepas untuk menandatangani pemain itu apabila Gergasi Serie A Fiorentina berminat memasuki perlumbaan untuk memilikinya.

Bagaimanapun mereka telah dapat mencapai persetujuan dengan Deportivo Saprissa dan kini bersedia untuk mengalu-alukan kedatangan yang sangat-sangat di Emirates.

Joel Campbell menyertai Arsenal pada hari Jumaat, dan pemain ini akan bersama pemain Arsenal untuk memberikan reaksi pretasi selanjutnya.

Pemain remaja yang menjadi pengambilan pemain baru keempat Arsene Wenger musim panas, telah meletakkan pen di atas kertas kontrak jangka panjang selepas pemindahan dari Costa Rica dari kelab Deportivo Saprissa.

Selepas selesai perjanjian itu, dia bercakap kenapa dia tertarik menyertai Arsenal.

"Greetings kepada penyokong Arsenal. Ia adalah impian menjadi kenyataan untuk bermain untuk kelab besar di England dan saya ingin berbuat terbaik bagi diri saya sendiri dan Costa Rica, "katanya.

"Saya bersedia, saya sangat gembira berada di sini dan saya mahu memberi tumpuan terbaik untuk Arsenal".

"Arsenal adalah Kelab yang sangat terkenal di Costa Rica. Saya ingin membuat sejarah kerana tidak ada lagi pemain lain di Costa Rica yang pernah bermain dalam satu pasukan dengan kualiti di Arsenal. Di Liga Perdana hanya seorang pemain sebelum ini tetapi tidak seperti yang saya ada sekarang".

"Saya baik dalam semua orang dan saya seorang pemain yang tahu bagaimana untuk menjaringkan gol. Saya boleh bermain ke hadapan (penyerang) dan saya boleh bermain kedua-duanya. Saya akan belajar banyak dari para pemain di sini kerana mereka adalah pemain yang berpengalaman dan yang sangat mahir".

"Arsene Wenger adalah seorang pengurus kualiti yang besar. Dia tahu bagaimana untuk menggunakan keupayaan anak-anak muda. Saya telah menonton permainan Arsenal sejak saya kecil dan saya mengambil keputusan ini kerana saya tahu saya mempunyai kemungkinan untuk menjadi pemain yang lebih baik di sini. "

Berita Selanjutnya:

http://blogarsenalfc.blogspot.com/2011/08/selamat-datang-joel-campbell.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...