Pages

Thursday, August 18, 2011

Usaha kami kunci kejayaan - Sagna

Walcott berjaya menjaringkan gol untuk membawa sebelah kaki ke Liga Juara-Juara
Arsenal bekerja keras untuk kemenangan 1-0 ke atas Udinese di laman sendiri pada perlawanan pertama Liga Juara-Juara di Stadium Emirates.

SAGNA: Usaha kami adalah kunci kejayaan
Bacary Sagna mengatakan Arsenal akan berjaya jika mereka terus mempertahankan sebagai satu pasukan.

Pemain kebangsaan Perancis sudah kembali cergas untuk menyumbang tenaga sebagai pasukan Arsene Wenger yang membawa kemenangan pertama sebelah kaki 1-0 untuk peringkat Play-Off liga juara-juara menentang Udinese pada hari selasa.

Terdapat detik yang cukup cemas dan menakutkan beberapa di sepanjang permainan tetapi Sagna berpuas hati dengan permainan yang cukup baik dalam pasukan.

"Ya malam ini adalah satu matlamat - "Ia tidak mudah kerana mereka mempunyai banyak peluang untuk menjaringkan gol tetapi kami memenangi permainan jadi sekarang kita perlu melihat perlawanan ke hadapan.

"Kami tahu Udinese sebelum ini, liga Itali adalah sukar dan jika anda membiarkan mereka bermain, mereka boleh membahayakan, tetapi dari permainan menentang Newcastle malam itu sekali lagi kita tidak pernah untuk mengalah untuk memburu gol. Kita tahu jika kita ingin berjaya kita harus mempertahankan sebagai satu pasukan seperti yang kita lakukan pada malam ini.

"Tetapi kita semua harus bersatu untuk matlamat yang sama dan kita menunjukkan kita mempunyai semangat pasukan yang hebat."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...