Pages

Tuesday, December 6, 2011

Olympiacos memainkan permainan yang amat komited Kami berhak kalah - WENGER

Arsenal menyerahkan rekod tanpa kalah mereka dalam Kumpulan F Juara-Juara Liga selepas tewas 3-1 di Olympiacos

ATHENS: Permainan anak buah Arsene Wenger tidak mengikut pelan dirancang kerana bermain di bawah kekuatan sebenar dan ianya berakhir peringkat kumpulan F Liga Juara-Juara dengan kekalahan memalukan 3-1 di Olympiakos.

"Kami mempunyai peluang awal minit permainan tetapi Olympiacos memainkan permainan yang amat komited. Mereka membuat satu pertempuran yang baik dan kami kehilangan bola yang terlalu banyak terutama pada separuh pertama.Kami agak tidak selamat ". kata Arsene Wenger

"Kita mesti memberi kredit kepada Olympiakos malam ini kerana mereka bermain permainan yang sangat fizikal dan pada separuh pertama, ia sangat sukar untuk kita".


"Pada separuh kedua 2-1 kami kelihatan seperti kita mungkin kembali, tetapi mereka sentiasa berbahaya dan ianya mungkin berhak".

"Ramai pemain tidak mempunyai pengalaman dalam Liga Juara-Juara maka sedikit terkejut dengan rentak permainan."

"Saya terlalu marah kerana kita kehilangan permainan. Ia sukar untuk keluar dan pertahanan kita tidak meyakinkan malam ini. Kita kehilangan banyak cabaran pada mereka".

"Anda dapat merasakan ada yang lebih penting untuk Olympiacos daripada kami. Saya rasa yang membuat kita tidak selamat pertahanan. Kita kehilangan banyak bola dalam kedudukan kita dimana tidak digunakan sepenuhnya".

"Saya fikir keseluruhan Olympiacos berhak untuk memenangi permainan, tetapi malangnya bagi mereka, ianya tidak mencukupi untuk layak ke Liga Juara-Juara. Marseille membuat hasil keputusan yang hebat untuk meletakkan Olympiacos terkeluar daripada pertandingan".

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...