Pages

Monday, July 18, 2011

Denilson sedih tinggalkan Arsenal

Midfielder confirms return to Brazil on loan
Pengurus Arsene Wenger, telah membenarkan untuk kembali ke tanahairnya Barazil.

Pemain tengah Arsenal, Denilson telah menyatakan "kesedihannya" untuk meninggalkan kelab itu untuk kembali ke kelab lamanya Sao Paulo di atas pinjaman.

Berusia 23 tahun itu, yang menyertai Arsenal dari Sao Paulo pada musim panas tahun 2006, telah memutuskan untuk berpindah selepas gagal dan kecewa mendapat tempat dalam sekuad utama Arsenal musim lepas.

"Saya akan bermain di Brazil musim depan kerana saya merasakan bahawa ini adalah satu peluang yang baik bagi saya untuk kembali bermain dalam pasukan lama saya," Denilson memberitahu laman web rasmi kelab.

"Saya akan berpindah dengan perasaan saya begitu sedih dan sayu kerana saya mempunyai kawan-kawan yang begitu ramai di Arsenal dan semua orang sentiasa selalu menyokong terhadap saya." Denilson akan bergerak ke Sao Paulo Quotes dalam minggu ini.

"Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kelab, dan juga terima kasih paling berharga yang amat besar bagi saya terutama kepada semua peminat Arsenal yang sangat istimewa."

"Saya kini memberi tumpuan kepada prestasi yang baik di Brazil musim depan, tetapi saya akan sentiasa melihat dan mendengar khabar berita keputusan game Arsenal nanti.

"It is a great club with many great players, a good team spirit and a top-class manager. I wish you well for next season." - Denilson

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...