Pages

Thursday, November 3, 2011

Empat Mata pulangan yang baik?..


LONDON - Arsene Wenger percaya Arsenal harus gembira dengan keputusan dalam usaha mereka semasa menentang Marseille dalam Liga Juara-Juara musim ini.

Skuad Wenger mengambil empat mata daripada dua pertemuan menentang gergasi Perancis, setelah menang tipis 0-1 di Marseille dan pertemuan terakhir di Stadium Emirates setelah seri tanpa jaringan pada hari Selasa.

Keputusan begitu Arsenal masih menerajui Kumpulan F dengan perbezaan satu mata dipisahkan dari kelab gergasi perancis Marseille dan Wenger berkata ia amat gembira bersama pemainnya dengan keputusan itu.

"Kami harus bersikap positif, kemenangan di sana (di Marseille) agak bernasib baik di saat-saat akhir perlawanan dan di sini kami agak malang (di Emirates) tetapi keseluruhan empat mata daripada enam adalah hasil yang baik".

"Kami dalam kumpulan yang sangat sukar tetapi kami masih di atas pada masa ini. Saya rasa tentang peluang kami berhak untuk memenangi permainan".

"Kami berada di paras tertinggi pada hari Sabtu [di Chelsea] yang mungkin kita adalah sebahagian kecil di luar kadang-kadang apa yang boleh kita lakukan untuk sesuatu dalam Liga Juara-Juara yang tidak mencukupi".

 "Tetapi secara keseluruhan, kita masih mempunyai prestasi yang layak - prestasi pertahanan yang baik - dan kami mengekalkan tekanan sehingga akhir perlawanan. Kami mempunyai banyak peluang untuk memenangi permainan".

"Kami tidak akan mengalah dan tahu apa yang harus kita terus lakukan". - Arsenal.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...