Pages

Tuesday, May 3, 2011

Ramsey terbukti kembali..

RAMSEY: Menjaringkan gol kemenangan Arsenal
Aaron Ramsey percaya bahawa dia akhirnya dapat melihat kedepan selepas mengalami kecederaan mimpi buruk terhadap dirinya setelah menghadiahkan gol kemenangan Arsenal melawan Manchester United pada hari Ahad.

Ini telah menjadi jalan yang panjang dan sukar untuk kembali setelah menderita patah tulang kaki diterjah keras oleh pemain Stoke's Ryan Shawcross pada bulan Februari 2010.

Ramsey melakukan pemain pinjaman ke Cardiff  dan Nottingham Forest untuk membantu membina semula kecergasan dalam perlawanan dan mulai Minggu ini tanpa kehadiran Cesc Fabregas.


"Menjaringkan gol adalah istimewa bagi menaikkan semangat saya dan begitu ramai orang telah banyak membantu saya melalui masa-masa yang sukar " kata Ramsey.

"Mudah-mudahan hai ini akan memberikan kepuasan yang sama dalam baki perlawan yg tinggal, mudah-mudahan saya boleh kembali dan mempunyai pra-musim yang baik, dan kemudian pergi lagi tahun depan.

"Target kami hanya untuk memenangi baki perlawanan, jadi kami sudah mula untuk bangun mudah-mudahan sekarang ini kita boleh meneruskan dan mari kita lihat dan apa yang kita bawa.."

Bos Gunners Arsene Wenger sangat senang dengan sumbangan Ramsey dan penuh pujian untuk georgejetson muda.

"Ramsey memiliki apa yang anda tidak boleh berikan kepada seorang pemain - dia tahu apa yang harus tepat masuk ke dalam dan bagaimana untuk menyelesaikan," katanya kepada Arsenal TV Online.
Keyakinan
Wenger sangat senang dengan kesungguhan pasukannya utk melawan walaupun tahap pretasi yang agak merosot pada tahap penting dalam mengembalikan bentuk dalam satu pasukan dan ia menegaskan kepercayaan tetap tinggi.

"Ketika anda mendengar semua kata orang sebelum perlawanan, kami tidak punya kesempatan untuk menguntip mata, tapi kita menang jadi mari kita tetapkan dan percaya pada diri kita sendiri," lanjutnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...