Pages

Wednesday, August 3, 2011

Barca perlu rasa hormat

Fabregas: Di kehendaki semasa zaman kanak-kanak oleh kelab Barcelona
Catalans tidak akan mengulas mengenai rundingan untuk ketua pasukan Arsenal disebabkan rasa hormat pasukan Cesc miliki sekarang.

Pengarah sukan Barcelona Andoni Zubizarreta menegaskan kelab itu tidak akan mengulas mengenai rundingan berterusan ke atas usaha mereka yang mendapatkan Kapten Arsenal, Cesc Fabregas.

Tawaran sampingan di jangka berjalan bagi Catalan untuk menawan semula bekas pemain pasukan belia mereka yang meninggalkan Barca semasa berusia 16 tahun untuk menyertai Arsenal pada tahun 2003 dan kini telah berlarutan selama lebih dua tahun.

Ia telah meningkatkan musim panas ini dengan kelab itu seolah-olah bertekad untuk menamatkan segala yang berlarutan tetapi usaha mereka untuk membawa pemain antarabangsa Sepanyol kembali ke Nou Camp seolah-olah tidak di persetujui kerana Arsenal menetapkan untuk angka lebih dekat kepada € 45 juta.

Pengarah sukan Barcelona Andoni Zubizarreta menegaskan bahawa barca mesti menunjukkan 'Rasa Hormat' ke arah Arsenal setelah Arsene Wenger telah mengkritik Barca didepan orng ramai supaya juara Eropah itu harus pandai menghormati dalam usaha mereka mendapat Cesc Fabregas.

walaupun pemain Barcelona kerap bercakap tentang kekaguman mereka untuk mendapatkan Fabregas sepanjang musim panas, Zubizarreta menegaskan bahawa mereka perlu menghormati sebelum perjanjian dilakukan.

Ditanya mengenai keadaan semasa, beliau berkata: "Kami perlu menghormati pasukan Cesc miliki sekarang,'' katanya. "Kita tidak akan mengulas mengenai rundingan untuk Fabregas kita mempunyai banyak masa untuk itu pada masa akan datang"..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...