Pages

Wednesday, July 27, 2011

Sasaran saya 15 gol - Arshavin

Arshavin - " Saya pasti anda akan melihat satu pasukan yang lebih baik"
Andrey Arshavin telah menetapkan dirinya sasaran 15 gol untuk musim baru.

LONDON: Perancang Rusia menunjukkan akan berazam untuk meningkatkan pretasi beliau untuk mendapatkan sokongan dari penyokong Arsenal yang membuat beliau mendapat sambutan serta merta semasa mula-mula ianya  tiba di Arsenal pada tahun 2009.

Bercakap di hadapan Piala Emirates hujung minggu ini, Arshavin meramalkan peningkatan dari seluruh skuad di 2011/12.

"Saya fikir kita akan menjadi lebih kuat dan lebih kukuh," katanya kepada Program Cenderamata Rasmi.

"Secara khususnya, saya fikir kerja kita pada set-keping, kedua-dua penyerang dan pertahanan akan lebih baik Kami juga akan memainkan permainan menekan - jika kita lakukan yang baik, saya pasti anda akan melihat satu pasukan yang lebih baik.

"Sasaran saya sendiri adalah mudah - Saya ingin menjaringkan dalam jumlah 15 gol."

Arsenal memulakan Piala pertahanan Bersatu menentang Boca Juniors pada hari Sabtu sebelum mengakhiri kejohanan tahun ini terhadap New York Red Bulls pada hari Ahad. Untuk Arshavin akan persediaan yang sesuai untuk kempen musim baru.

"Ia akan menjadi satu perlawanan hujung minggu yang baik di masa yang sama kebanyakan penyokong boleh melihat kita bermain pada musim panas ini dan ia satu perlawanan bahawa saya menikmati," katanya

"Kami mempunyai dua perlawanan menentang pasukan yang kuat dan ia adalah satu persaingan betul-betul hebat untuk peringkat pra-musim ini.

"Saya sentiasa menikmati kejohanan ini dan diharapkan kami akan menunjukkan banyak benda-benda yang baik, tetapi untuk menjadi jujur ​​ia tidak penting untuk menang. Kami telah melakukan dua kali sejak saya berada di sini dan tidak memenangi sebarang trofi musim berikut".

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...