Pages

Saturday, August 6, 2011

Pemain utama hilang - Wenger


Arsenal telah mengambil 19 pemain ke Lisbon untuk Piala Eusebio menentang Benfica tetapi setengah pemain utama tidak dapat beraksi.

Pada sidang akhbar pra-perlawanan, beliau menjelaskan keadaan.

"Walcott kembali menjalani latihan tetapi dia tidak bersedia lagi," katanya.

"Wilshere cedera pada buku lali dan ia adalah amat sukar untuk menetapkan tarikh akhir untu pak dia kembali.

"Nasri mempunyai masalah otot. Cesc hanya kembali daripada kecederaan dan dia tidak bersedia untuk bermain dalam permainan. Diaby dan Koscielny mempunyai masalah otot yang kecil.

"Bendtner dan Eboue tidak berada dalam skuad kerana mereka mungkin akan keluar dari Kelab.

"Koscielny dan Nasri mungkin untuk permulaan musim ini. Saya tidak fikir Fabregas akan bersedia untuk memulakan musim ini kerana dia telah keluar jangka masa yang panjang dari kecederaan dan mempunyai tiada permainan utama. Walcott mungkin kembali dan Wilshere, ia sangat sukar untuk mengatakan. "

Pengurus banyak ditekan pada soalan Fabregas diberi kehadirannya dalam latihan terbuka semasa Hari Members awal minggu ini dan spekulasi berterusan yang menyelubungi masa depannya.

"Saya tidak mahu bercakap tentang pemindahan Fabregas kerana saya telah lakukan tiga tahun yang kini berada di tiap-tiap sidang akhbar, jadi saya tidak fikir ada mana-mana keperluan yang lebih untuk menambah sesuatu," kata Wenger.

"Saya suka Fabregas dan saya mahu dia tinggal, yang pada asasnya ia".

"Semua orang bebas untuk berfikir apa yang mereka mahu. tetapi kita tidak boleh hentikan pada orang-orang ingin memberi soalan berterusan".

"Dia hanya akan kembali daripada kecederaan dan tidak bersedia untuk bermain dalam permainan. Tetapi dia tidak cedera. "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...