Pages

Monday, March 12, 2012

Wenger gembira dengan kebangkitan

WENGER : 'It was a relentless effort again'

LONDON : Arsene Wenger memuji 'usaha tidak henti-henti' Arsenal sebagai kunci kemenangan terbaru mereka selepas kembali berjuang untuk mengalahkan Newcastle.

Kemenangan ini adalah kemenangan liga kelima berturut-turut untuk Gunners dan menggerakkan mereka dalam bersaing dengan Tottenham untuk merebut tiga teratas Liga Perdana.

Ia adalah permainan keempat berturut-turut di mana Arsenal telah bangkit daripada ketinggalan untuk mengambil semua tiga mata dan Wenger berkata pasukannya tidak pernah berputus asa.

"Ia adalah permainan komitmen mutlak di kedua-dua pihak, anda perlu memberi sebagai kredit kepada Newcastle" Wenger kepada Sky Sports 1 HD.


Pintar

"Ia memerlukan sesuatu yang istimewa untuk menewaskan mereka malam ini. Dan apa yang mengalahkan mereka malam ini adalah usaha bersungguh-sungguh kita hanya untuk memenangi permainan. Kami tidak berhenti dan akhirnya kita telah memenangi".

"Saya berkata kepada pembantu saya pada minit terakhir, 'Satu serangan lebih dan kami akan menjaringkan gol"

It's one of the best, best games I've seen of Theo, because I felt tonight he had absolutely everything in his game - combined well, crossed well, was always in the game..
Asked about the performance of man of the match Walcott, Wenger added: "He was outstanding from the first to the last minute..

"He's making good progress. He's an intelligent boy. People forget he is very young - 23 years old." - Skysport

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...