Pages

Sunday, February 6, 2011

Arsenal vs Everton


blogarsenalfc.. nak beritahu malam ni Arsenal akan menanti kunjungan Everton di stadium Emirates dalam Liga Inggeris setelah hanya 48jam meraikan kemenangan 2-1 ke atas Huddersfield pada pusingan keempat Piala FA.

Aku pasti walaupun Arsenal dalam landasan tepat dan pretasi cukup baik untuk mengekal impian merebut piala liga tahun ni, aku merasakan ia cukup sukar dan kurang yakin bagi aku kerana pemainan2 arsenal selalunya kurang konsisten bila dalam tahap pretasi terbaik..

Semasa aku melihat game arsenal menentang Huddersfied hampir2 menyentap jantung aku bila hudderfied mengikat kedudukan1-1 di stadium Emiretes dan akhirnya Captain arsenal Fabregas menjadi penyelamat skali lagi dihadiah kan sepakan penalti disaat2 akhir.. Aku harap perlawanan malam ini menentang Everton jangan berlaku keadan sebelum ini.. Arsenal harus menang kesemua perlawan di tempat sendiri jika ingin mengekal impian empat kejuaran utama musim ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...