Pages

Friday, March 18, 2011

Hanya jangka masa pendek..

Latihan pertama Lehmann dengan skuad Arsenal minggu ini dan bersedia untuk beraksi untuk perlawanan Liga Perdana di West Bromwich Albion pada hari Sabtu
JENS Lehmann hari ini bergabung dengan Arsenal kontrak bulanan sampai akhir musim.

Setelah Berbincang dengan Arsene Wenger, Lehmann, yang telah membuat gabungan total lebih dari 650 penampilan kelab sepanjang kerjayanya, telah memutuskan untuk keluar daripada pencen untuk membantu Club untuk jangka masa pendek di mana penjaga Arsenal  Wojciech Szczesny , Lukasz FabiaƄski dan Vito Mannone berada di luar kerana cedera.

Pengurus Arsene Wenger mengatakan: "Jens Lehmann menandatangani jangka pendek adalah penting bagi kami dan akan menjadi aset berharga hingga akhir musim ini. Jens sekarang ni berada keadaan cergas dan akan memberikan high back-up ke Manuel Almunia.

"Perhubungan Jens dengan Club sangat baik ianya mempunyai pengalaman dan juga akan menjadi suatu pengaruh yang sangat positif selama masa bersama kami. "

Setelah menyelesaikan kepindahannya jangka pendek untuk The Gunners, Lehmann berkata: "Saya sangat gembira kembali bergabung dengan Arsenal".

"Saya mempunyai banyak kenangan indah bersama Arsenal selalu mempunyai tempat di hati saya.Ini khusus untuk datang kembali".  

"Saya tidak sabar untuk mula bekerja dengan pasukan dan saya berharap dapat memberikan sumbangan sebanyak yang saya boleh, baik di dalam padang atau di luar padang" - Arsenal.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...